welcome to my site! hee..respect my blog.. heho! Follow me | Dashboard
niena in the house !





AGAK-2 SAMPAI KETAHAP MANA?
Friday 6 April 2012 | 02:50 | 0 comments


kawan makan kawan?memang menyakitkan hati an?aku tak taw la penjelasan nie betoi ataw tak..aku tak taw mana betoi..? adek aku cakap nie..aku syang dia..hmm..tak taw lah... 

aku ada masalah dengan kawan baik dari standard 6 lagi..kami memang rapat..rapat sangat..tapi dia selalu kianati aku..dia buat cerita pasal aku..dia fitnah aku..aku tak taw pa salah aku..kenapa dia benci aku sangat?aku tak penah buat pa pown yang penah buat dia saket hati sedng kan dia buat aku maam aku seorng kawan yang bodo...apa aku tak reti pilih kawan?to capital EE why you do to me like that?arrgghhh!!! tension!!! dahla aku ada biggest problem with myhubby!! dengan kawan baik pown ada jugak ka??memang menyakitkan hati laa...adakah aku patot tinggalkan ini semua untuk SPM 14/9/12 nie?tapi aku tak boleh..tolong aku...tolong aku bangkitkan semangat aku balik..aku takmaw nie berterusan..aku nak macam dulu..no problem,,but have fun in life...sanggop ampa tengok aku sedih?tapi kenapa?aku buat apa kat ampa??tolong lah jangan buat aku macam nie..aku sayang sayang semua orang disekeliling aku...tapi kenapa ampa tak faham?kenapa ampa tak hargai?adakah ampa semua tak nampak?aduh...tolong jawab! kalau tak dapat jawab tolong la bagi petanda!! kadang2 aku rasa cam nak cepat2 ja SPM pas SPM aku dah tak bole jumpa ampa lagi..to yang ampa nak kan?aku kecewa ngn semua nie..aku harap ampa semua bahagia..dan aku support ampa semua..


WEYH!! AKU SAYANG AMPA SEMUA!! SAYANG SANGAT!

Labels: ,


Older Post | Newer Post