welcome to my site! hee..respect my blog.. heho! Follow me | Dashboard
niena in the house !





begitu cepat??
Friday, 6 April 2012 | 02:09 | 0 comments



aku sayang dia tpi dia??aku buat apa dekat dia sehingga dia berubah begitu punya cepat..hm,,tolong la aku Ya Allah..kenapa la dari dulu sehingga ke hari ini dia masih tak faham hati dan perasaan aku??

adakah dia tengah uji aku?
bukan boleh sangat dia to...
aku rindu dia..tapi dia kata aku bohong?
apa dia cakap ni?
aku tak faham..

apa salah aku?aku rasa dia ada pompuan lain ja kat luar to..tapi kenapa dia tak maw jujur dengan aku?aku dah cakap dah dekat dia yang aku terima dia seadanya..sebab aku pun tak berapa prefect...tapi tengok lah sekarang nie..aku tengah luahkan sesuatu dia masih lagi tak paham and tak balas text aku terus..kenapa lain sangat ni...dia buat aku cam tunggui dia saja...dia dah borink dengan aku ka?aku sayang dia sangat..tapi aku akan tengok sampai mana dia nak buat aku cam nie...thanx syang buat b cam nie..



Labels: ,


Older Post | Newer Post