welcome to my site! hee..respect my blog.. heho! Follow me | Dashboard
niena in the house !





Saturday 14 January 2012 | 18:24 | 0 comments






hye semua?
hari nie last aku jumpa dia...
sedih sangat sangat...


bila pulak aku akan jumpa dia 
aku sudah mula rindu dia.
aku dah tak guna #phone.
macam mana la tadi kan?
sat je kami spend time bersama
bila la nak macam to lagi?
jawab nya hujung tahun ni la kan?
janji tetap janji..
betol jugak pa dia kata dekat "cc" tadi..
kalau la aku dan dia pakai #phone mesti dia tak dapat tumpu kan perhatian dia pada pelajaran dia..
macam mana #family aku nak terima dia?

ok sayang..baby tunggu sayang..but i can't to forgot u at this time because i'm not ready..i'm really miss u sayang :(

mungkin ini satu cabaran untuk aku harungi semua ni..
tapi aku tak jauh dengan dia..
rindu tahap mati dah ni..
apa aku nak buat nie..



"abis abis exam abang ambek b dari sekolah ok?"
"ya baby! kita raikan hari kemerdekaan kita"



ahhh!!! perbualan to terniang niang di telinga aku
mang tak dapat aku lupa kan..
sedih sangat sangat,, :(

14/01/2012
hari yang paling sedih,,tapi aku bersyukur dapat jumpa dia dalam keadaan sihat..
alhamdulilah,,aku harap bila aku jumpa dia hujung tahun nanti dia sihat macam to jugak..
amin..








Labels:


Older Post | Newer Post