welcome to my site! hee..respect my blog.. heho! Follow me | Dashboard
niena in the house !





♡ happy new years all ♡
Saturday 31 December 2011 | 02:04 | 0 comments


heyyo,,heyyo :P
hahah...dah lama aku tak update..
biasa la aku busy memanjang..hehe
papon aku lupa..maaf ye..
apa khabar semua??
sihat??
harap harap sihat...
kalau tak sihat p la jumpa dokter..
ok?? 

25/12/2011..
hari natal...banyak orang cuti..
ampa semua p mana??
tak p sambut sekali kot??
haehh,,tak salah la..sebab mungkin sesetengah orang ada jemputan p makan jamuan dekat mana mana rumah kawan yang sambut hari tersebut...mana nak taw kan??
hehehe..aku hari tu tak p mana mana pun..yela,,nak p mna?kereta banyak,,moto banyak aku dah la kecik sekali kereta to langgar aku tak masok sekolah la aku pada 3/1/2012...
dah la aku nak spm tahun depan..yela tahun yang menentukan aku boleh belajar dari tadika 5tahun sehingga lah tingkatan 5...pehhh,,penat kot sekolah tapi tak untuk masa depan jugak kan kena la korban sikit...jangan macam sesal dahulu pendapatan sesal sekarang tak dapat papon..hahahaha..aku kalau bab bab peribahasa nie lemah sikit,,adoii macam mana la aku nak buat BM dalam exam nie..tapi insyaAllah aku akan usaha untuk dapat capai target...amin..tolong la amin :)







say bye 2011,,hello 2012 
tahun baru mesti semua ada azam yang tersendiri kan??
kepada sesiapa yang tak dapat penuhi azam tahun nie jangan la buat azam baru yela kita seharusnya buat atau penuhi satu per satu azam nie...tapi nina alhamdulilah sebab azam nina dari tahun 2009 baru dipenuhi tahun ni
hehehe..aik!! aik!! jangan gelak..tapi nak buat kan kadang kadang tak sempat nak buat yela busy dengan kerja..tengok la sekarang nie pun dah ada kerja sekolah..tapi naseb baik tak banyak sangat...bole la sikit sambil buat sambil membaca sambil ambil taw..hehehe...
tapi azam aku tahun nie aku nak tumpu kan erhatian aku dekat pelajaran aku..aku tak maw sia sia kan masa depan aku..ada orang dapat g belajar sampai ke laur negara tak maw p sanggop tipu ibubapa kerana orang yang dikasihi..hmm,,kalau jodoh tak kemana la sayang la kan??tengok macam aku cool ja dia dok jauh..bukan tak berhubung langsung tapi cuma tak dpat jumpa jela kan??to tak pa tak penting sangat..yang penting pa??masa depan..well done!! :) tapi aku tetap bersyukur sebab tahun baru nak datang tahun yang paling sesuai buat aku..hehehe..tak bole bagi taw dekat sini bahaya taw..hehehe..sebab to personal sangat...so,,kena simpan baik baik dalam poket... :D
so,,lepas nie aku jarang la nak update dekat sini yela aku bagi tumpun penuh sepenuhnya dekat spm...ampa doakan aku ye??terima kasih semua...bangga aku dapat follower dan kawan macam ampa...sayang ampa meh nak kiss sikit...muuuuaaahhhh!! hehehehe...dan kepada yang follow aku tu thanx ye kerana sudi follow aku..terima kasih banyak :)


sekarang nie aku ingin ambil kesempatan nak ucap kan 
happy new year
selamat tahun baru !!!








Labels:


Older Post | Newer Post