welcome to my site! hee..respect my blog.. heho! Follow me | Dashboard
niena in the house !





doakan kami kekal ok??
Friday, 9 December 2011 | 03:50 | 0 comments


hari ni aku sedih sangat sebab.....
aku akan berpisah dengan dia buat selama lama nya..
(berjauhan)
aku sedih,,
aku pilu,,
aku tak tentu arah..


sabtu > 10/12/2011 > 11a.m
dia akan pergi jauh dari aku..jauh melebihi 1000 kilometer...
aku tak taw kenapa tiba tiba dia akan pergi jauh dari aku??
aku sayang dia...
aku tak berjauhan dengan dia...
aku sedih sebab dia tak da dekat dengan aku...dah terlambat untuk aku menghalang dia sebab,,
dia terlambat mengetahui yang dia tidak akan lama disini..aku pada mulanya tidak percaya dengan cara dia cakap,,aku anggap seolah olah dia main main,,tapi bila aku tanya dia banyak banyak kali dia kata dia serius dan selama nie dia tak pernah tipu aku..
ya!! ya!! 
dia memang tak pernah berbohong didepan aku..aku tak sangka begitu cepat dia pergi...
aku terkejut,,adakah di masa akan datang dia akan datang cari aku??
atau aku cari dia....aku dengan dia sudah 3TAHUN LEBIH,,bukan 3HARI LEBIH !!!
maybe mak dia buat macam nie sebab mak dia nak yang terbaik untuk anak dia...
mak mana tak sayang anak...try ampa semua bagitaw aku....
mungkin semua orang kata aku boleh call,,mesej,,miscall ataw senang kata contact  dia la...
aku memang boleh buat macam to tapi tahun depan akuu dah tak pakai fon (aku serius nie!!)
sebab aku dengan dia janji tak pakai fon dan dia pun tak akan pakai fon sehingga SPM tak abes...
rindu tak rindu mesti kena buat jugak sebab to la sijil paling berharga seumur hidup kan??
betol x? nak jadi cleaner pun kena ada sijil dah sekarang niee...ingat pa?? jangan main main...
yang pasal tak pakai fon to aku tak kesah sangat sebab niat dihati aku memang aku tak maw pakai pon..dan aku ajak dia akhir nya dia setuju jugak...tapi boleh ke??yela kami dok berjauhan...
aku diutara dia diseletan...tambah dia p kerja setengah hari pon aku dah borink dan rsa nak gila dah...
macam mana pula nanti?? facebook dia tak da...adoiiii,,pening pening....aku sayang dia...aku harap dia tak kan lupa aku buat selama lama nya...aku bukan pa aku risaau sangat psal dia...

apa dia buat??
makan ke belom??
sihat ke tak??

yang to soalan wajib aku tanya dekat dia...
tak kira papun terjadi soalan to yang aku akan tanya dia...tambah tambah lagi tadi dia jatuh moto..
mashaAllah aku risau sangat sangat dah la cok pukul 11 flight dia...abes luka kaki dia,,tangan dia...
aku suruh dia p cucuk kat klinik dia tak nak yela jatuh dekat atas jalan tar memang kena cucuk pun kan??kalau tak racun racun to akan merebak...aku harap dia p...sebab aku tak dia terjadi pape la :(





aku harap aku akan kekal buat selama lama nya...
keyh la aku dah tak boleh nak tulis...
aku sangat sangat sedih sebab..........
ok lah bye :(

Labels:


Older Post | Newer Post