welcome to my site! hee..respect my blog.. heho! Follow me | Dashboard
niena in the house !





sunyi gila bila tadak dia...
Wednesday, 23 November 2011 | 04:10 | 0 comments
macam ni pulak rasanya bila dia tak

  • mesej
  • call
  • misscall


kalau ada dia bole la aku melawak dengan dia,mesej dengan dia,mengusik dia,gaduh dengan dia,dan macam macam lagi la..
hahahahahaha...
tapi sekarang ni....
ala,,rasa lemah sangat sebab dia dah keja
halaa,,bila dia keja aku rasa sunyi sangat sangat..
tapi kadang kadang aku rasa macam nak g tengok dia ja keja to...
tapi tak palah biarkan dia nak berdikari..
lagi pun aku bole belajar merindui dia..
hehehe...
tapi aku harap dia betol betol p keja la...
tak p kowt len..
hehehe...
tapi aku rindu dia gila gila...
macam mana la tahun depan ek??
tambah dia tak setengah hari pun dah nak naik gila...
aduhhhh......pening,,pening....

sayang,,baby miss u!!!!!





Labels:


Older Post | Newer Post