welcome to my site! hee..respect my blog.. heho! Follow me | Dashboard
niena in the house !





..segmen jom follow reramai by Hani..
Saturday 12 November 2011 | 23:39 | 1 comments
hola..hola all ...
hehehe...

pada 13/11/11
pukul 3:12 p.m

aku happy sesangat sangat sebab aku kena tag oleh
my dear : anis
thanx anis...
knapa aku happy??
ampa semua nak taw ka??
sebab dia aku baru first time kena tag...
btw,,aku suka men tag tag...hehe..
like it!!!
ehehehe....
tapi sekaran nie aku cuba dulu nanti mana taw ada tuah boleh menang...
huhuhu..arap arap lah....












segmen nie bersyarat taw...
syarat dia seperti tertera di bawah nie...



SYARAT-SYARAT :
  1. Follow blog Hany. Mesti taw :P mekaseh :)
  2. Buat satu entry pasal segmen ni yang bertajuk "SEGMEN JOM FOLLOW RERAMAI by HANY"
  3. Letak banner kat atas and linkkan ke entry ni :)
  4. Copy syarat2 ni masokkan dalam entry hampa.Takmau pon tak pa.
  5. Tag sekurang2nya 2 atau 3 orang blogger lain and pastikan depa taw :) Lagi banyak lagi bagus
  6. Letak link entry ampa kat comment box di entry ini :) And pastikan url tu full taw sebab saya akan update entry ni dari semasa ke semasa untuk masokkan url ampa.Time tu ramai2 pakat blogwalking n follow k! :)
    Contoh url : http://hanyrarawifsillystory.blogspot.com/2011/11/segmen-jom-follow-reramai-by-hany.html
  7. Saya akan pilih 10 blog yang cantek, kreatif n entry menarik untuk direview lepas tarikh tutup segmen ni :)



|Tarikh Tutup|
                                     #akan diupdate kemudian



orang orang yang kena tag oleh saku ialah:



okla..dAa semua...hehe...
tag kite lagi kalau sudi la...
hehehe..

Labels:


Older Post | Newer Post