welcome to my site! hee..respect my blog.. heho! Follow me | Dashboard
niena in the house !





putus . putus . putus !
Thursday 3 November 2011 | 02:19 | 5 comments
3.11.2011
maybe tarikh paling hodoh buat aku...


dah la b kita putus la jangan cakap banyak lagi dah...
to lafaz dia terhadap aku..masa atas moto tadi..aku tergamam terkejut..bukan pa sudah tiga tahun lebih kami bersama tengok tengok jadi macam ni..ya Allah dia crius ka cakap macam to?? dan time nak balik aku nak pelok dia tak bagi dia lepas aku..ampa rasa rasa dia crius tak?? aku mintak mintak jangan la crius..

aku !!!!

  • sayang sangat sangat dekat dia
  • cinta mati gila dekat dia
  • tak bole duduk diam kalau dia tak disisi aku
  • aku sunyi bila dia tak mesej aku,call aku,antaq gmbar kat aku




aku tak kehilangan dia..tapi kenapa setiap kali aku terangkan benda yang betoi terjadi,,
dia macam tak dapat terima apa yang terjadi senang kata dia tak caya lah..
aku tak taw macam mana nak bagi dia caya aku..
aku taw pa aku wat dulu dia tak dapat lupa kan 
tapi kalau dia nak kekal dengan aku dia boleh try lupa kan dan wat too sebagai tawladan..
tapi dia silap..
dia tetap jugak nak ungkit kisah kisah lama..
aku tak taw apa masalah dia..aku ni tak cukup baik ka untuk dia??
aku ni jahat sangat ka sampai dia sanggup wat aku macam ni..??
aku ingat setelah kemarin kami spend time bersama dekat taman jubli kami tak akan gadoh gadoh lagi..
tiba tiba .....
dia ckap pasal benda benda yang lepas yang aku tak akan buat dah dan ulangi lagi benda to..
sapa tak angin kalau dok ungkit ungkit kisah lama yang aku dah lupa...
aku tak sangka
sungguh aku tak percaya...
aku sayang dia gila gila kot...
aku bukan nak bangga diri aku...
aku terima dia kira cukup bagos la aku tak kisah dia gemok ka,itam ka,
tapi aku bole sayang dia aku setia kat dia aku tak sanggup tinggal dia walaupun seminit sekali pun..
tapi dia tak penah faham aku..
kenapa dia tak dapat faham aku macam aku faham dia??
aku keliru,,!!!!


abang,,b nak abang balik..b tak nak putus lagi b sayang abang sangat sangat  ♥ .....


Labels:


Older Post | Newer Post