welcome to my site! hee..respect my blog.. heho! Follow me | Dashboard
niena in the house !





aku tahu aku di hatimu tapiii.........
Wednesday, 9 November 2011 | 07:03 | 0 comments






tapi aku taw ang tak yakin yang aku akan berubah...
btw!!!
ang sayang kan aku kan??
papon ang kena yakin yang aku nie bole berubah demi ang..
napa ang payah sangat nak caya aku??
weyh??
yang lepas to,,lepas larh...
aku pun dah lupa pa aku buat kat ang dulu..
ang sndiri ckap 
tahun baru kita buka buku baru...
aku ingat lagi..
aku tak pelupa yang macam ang sangkakan to..


untuk pengetahuan ang,,
aku sayang ang sangat sangat,,
tapi aku tak paham maksud 
prefect
aku pening sangat dengan prefect pada diri ang..
kenapa ang tak bole paham aku??
ang nak aku buat pa lagi bagi jadi prefect dimata ang...
aku rasa aku dah buat terbaik dalam hubungan kita..
aku harap bila kita berjauhan nanti kita dapat kenal balik  diri masing masing dan pebetul pa yang salah dalam hubungan kita..



yeah!!!
dari segi fizikal,,
ramai tak sangka aku bole dapat ang..
tapi ,,
dari segi hati,,
aku dapat rasakan yang ang aku punya..
aku jelez tapi aku tak tunjuk depan ang
sebab pa??
sebab aku tak nak kita gadoh dan panjang panjang kan story yaang bole menjejaskan hubungan kita..
kalau orang yang ego too bole la nak tunjuk tunjuk yang dia to jelez..
tapi,,,
aku bukan jenis too..
aku bukan jenis hati keras tapi
macam aku cakap diatas aku bukan jenis ego..
dan aku tak suka ego..



hah!!!
nah lah..
aku arap ang bole pikir sedalam dalamnya...

Labels:


Older Post | Newer Post