welcome to my site! hee..respect my blog.. heho! Follow me | Dashboard
niena in the house !





nie sekarang..dulu tak pa la....haeh !!!
Thursday 27 October 2011 | 19:55 | 0 comments
borink tiada had dah nie..
pehhh,,mmg terkongkong sangat sangat lah..
dulu takpa la ada facebook sekarang aku dah deaktif,,
sebab aku taknak gadoh gadoh dengan die..
arrggghhhhh,,sengal...
tapi takpa aku still sabar dengan dia..
sekrang kalau ampa nak contact contact aku..
ampa cari aku kat cnie tw??


nina narina ,,
niena riena ,,
di sini aje ..

too ampa leh klik and follow je...
senang kan??
bukan payah sangat pon....
hehhe...
tapi aku geram la sebab fown aku to,,
macam tak menarek minat aku ja untuk take pic..
alahai,,nk tukar fon bajet lak takcukop...
ayoyo....!!
tapi aku sekarang ni kalau pergi mna mana pon mesti ada kemare ditangan..
ahaha...tanpa segan aku snap snap la picture too..hehehe
tapy yang aku segan nye ada orang take pic aku senyap senyap...
arrrggghhhh!!!
nie bukan marah just segan je..hahaha...
tengok eh??






haa,,
time nie kat PLKN BUKIT BESAR
not bukit kecik k?? but bukit besar...
aku p melawat abang aku yang manja to..
tapy cakap kemas..bukan men g..hahaha..
dy suka sangat sangt bila dapat taw nama dia takda dalam list plkn too
tengok tengok 4 5 ari lagi nak p surat sampai umah
terkejot berok die..hahaha..ckap kemas g...dia maki macam dalam fb dia..nk tengok ??
search je ni... anwar mohd nor haa..try tengok kat dia nya wall...
macam macam...aku arap arap aku takdapat..hehehe....and nie pic aku and family aku...






nie one happy family..hehehe...
ok la..ty aku update lain ok ??
ma love?? my dear??
muah..muah....

Labels:


Older Post | Newer Post