welcome to my site! hee..respect my blog.. heho! Follow me | Dashboard
niena in the house !





hmm,,hari bergantung pada naseb je..
Monday 31 October 2011 | 03:44 | 0 comments
hari ni hari spoil sedunia...
semua aku nak buat dia tak bagi...
bengang!! bengang!!
tapi aku sabar je..
dulu dia sabar dengan aku,,
kenapa aku tak bolee..
never mind...
hehe..aku lawak la,,
tadi time aku p cc dengan dia 
dia p on fb kawan baik dia kimi rusti,,
buka buka too kami troz terjumpa status


kimi jatuh longkang,,
kasut apit terbang...

haha,,,aku terus gelak and dia tarek muka..
memang lawak la..
aku tak larat nak gelak dah,,
last last dia merajuk..
aku pun pujuk la..
aku tak taw pulak dia jatuh longkang 
dia pun tak cerita kat aku..
naseb baek la ternampak dekat status too
bole la aku kutuk kutuk ataw ejek ejek dia..
sungguh ku tak menyangka la...
tapi selepas too mesej masuk..
da seorang pompuan ni antaq mesej dekat dia..
aku angin betoi la...
sumpah aku cakap aku teroz tak mood..
aku rasa macam nak tinggal dia ja sorang sorang kat citoo
tapi  aku pikiaq takut dia malu depan kawan dia yang bernama madi and din too.
okay okay tak pa kali ni aku lepas kan dia...
tapu len kali jangan harap la..
aku pun da tahap kesabaran jugak..
hmm,,hari ni mood aku bole tahan..

Labels:


Older Post | Newer Post