welcome to my site! hee..respect my blog.. heho! Follow me | Dashboard
niena in the house !





setiap hari sayang !
Friday 15 July 2011 | 02:02 | 0 comments
gudmonink abg ! mmmmuuuuaaaahhhhh ! hehehe
ito la setiap pagi aku ucap dekat die...die mmg sporting and caring..
hmm,,law konke to,,korg jgn tnya r,,smoa owg nk t'baek untk owg yang tersayang kan??
hmm,,hari nie ak bngun lmbt,,koz b'gayot ngn die cmpai 2.05 a.m,,die marah kat aku..yela,,die ckap die xska pompuan yang jneh bngun lmbt,,then pg tdy aku bngun pkol 8.49,,pehhh.,die mrah aku doh...and kami baek blek..aku benty mecej ngn die dlam pkol 11a.m koz die da kja nk wat..die swoh aku of fown,so aku pown of la..of2 aku g wat kja aku and xbwk fown skali,dlm pkol 1.30 aku g tgk fown aku tgk2 da 4 misscall and 4 mecej..die mrah aku lg..aku ckp kt die kemungkinan adeq aku yg on fon aku toh...and campai laney aku tertanya2 sapa yang on fown aku to hah??? pelik!! pelik!!

Labels:


Older Post | Newer Post