welcome to my site! hee..respect my blog.. heho! Follow me | Dashboard
niena in the house !





kebetulan je lah too !
Saturday 16 July 2011 | 20:45 | 0 comments
hari ini aku dengan die x g skowla koz skowla die ada hari anugerah cemerlang..hehe ! skowla aku lak ada hari koko+sukan..pehh,,gila kowt dari pagi campai ptg kena dok skowla..dari 7.15 am - 6.00 pm..
emm,,kami tak pakat pun..tapi dah kebetulan je la..yela,,pagi tadi aku "call" die dlm pkol 4.45 am kami sembang campai pkol 6.00 am..macam2 kami sembang..kejap gadoh,,kejap baik balik..besa la adat bermanja kta kan..hehe..
aku rasa berpuas hati dapat memiliki dirinya..aku syang die sgt..dulu aku wat macam2 kat die..aku curang,,aku __________ & macam2 lagi..tapi die sabar ja dengan karenah aku,,aku janji aku tak seksa die cam dulu..sbab itu la die jaga aku seperti "wife" die btol2..aku x kesah..aku akan buat die bhagia campai bla2 kalau ada jodoh la..walaupun die slalu hukum aku dengan kekerasan diri die tapi aku x kesah..asalkan de bhagia itu yang aku nak.. 








'mohd hakimi kau lah putera yang aku nanti2kan..'
"u're beloved boy..!"









Labels:


Older Post | Newer Post