welcome to my site! hee..respect my blog.. heho! Follow me | Dashboard
niena in the house !





happy 2 3 hari ja ..
Wednesday 20 July 2011 | 00:08 | 0 comments
sekarang nie aku  'happy'  sangat..sebab aku da baik dengan die..die pon dapat tima aku dengan aty yang terbuka..




honey..ilysm !!!!!
mmmmmmmmmmmuuuuuuuuaaaaaaaaaahhhhhhhh!!!!





tapi hari nie aku letih la..tension sangat..
aku cuba nak paham math,,tapi tak bole masok la..knapa ek??
dah la exam nk dkat..lagi 2 minggu lagi..pehhh,,gementar cekk nie...
7/8 - 10/8 exam..sekali ngn 'trail' PMR..em,, dulu aku lani adeq2 aku lak..huhuuhuhu...semoga bole jawb ye..?
adeq adeq ku insyaAllah boleh... !
hehehe..cam kanak kanak drjah 1 ja...
aku da 1 cta nie..sal bdak fom 3..
aku dulu pnah jgak terangkat dengan die..die ni CHOMELLO !!!
em,,aku terangkat dalam beberapa bulan ja..
pazto ptoz koz terkantoi aku da adeq angkat yang lain..
pazto kami pon ptoz la..dengan yang ni aku ptoz yang to pon aku ptoz jgak..
nak wat cmna da naseb..tapi baru2 ni aku da mntak kat die..
tapi die xdpat tima aku..
die ckap dulu to die tima aku koz die kesian kat aku..weyh??
sedih nya..sayu ati aku..aku wat kat die2 balas balik kat aku.. sedih nya...
korang nak tengok die x ?? jap taw aku tnjok k??




yang lagi sorang to aku syang jgak..tapi skrang die dok jwoh dgn aku...
jwoh sgt dari aku..die dok dkat kpala batas..at penang...niey dy...






die a paling aku syang..sayang sangat..tapi aku jrang kol2 die..koz aku 'busy' skarang ni...papon aku harap aku bole jmpa die di kemudian har..to pon law dipanjang kan umor la...

Labels:


Older Post | Newer Post